۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

پیگیری و افشا(ایده و عکس‌ از دوست خوبم پیمان)

محمود وقتی عکسها رو دید خیلی ناراحت شد. عکسها بقدری دلخراش بودند که محمود بعد از دیدن یکی دوتای اول از هوش رفت. فورا دستور داد که همه وزرا آب دستشون هست بذارن پائین و جریان این عکس‌ها را مشخص کنند. محمود از وزرا خواست که در زیر هر عکس توضیح بدهند که این عکس چیست و در کجا برداشته شد و اگر خدایی نکرده ظلمی اتفاق افتاد جلوی آنرا هر چه سریعتر بگیرند.
امروز غروب موقع برگشتن به منزل بود که وزرا عکس‌ها را همراه با توضیح در زیر هر کس به او دادند و ایشان هم گفت «می‌دونستم که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه هست!». همانجا وسط راه پله‌ها مشغول نماز شکر شد و ما از فرصت استفاده کردیم و عکسها را قاپیدیم و الان در اختیار مردم همیشه در صحنه قرار می‌دیم!



بازی عمو زنجیر باف در میادین شهر- دانشجویان دانشکده هنربا میانجیگری رئیس جمهور توانستند اجازه برگزاری بازی‌های ملی را در معابر و میادین شهر دریافت کنند. هدف این طرح توجه دادن مردم به فرهنگ و هنر سرزمین‌ اسلامیمان بود.




روز آزادی بیان[تاریخ معلوم نیست]-یک شهروند ناشنوا در اعتراض به نا امنی مترو دست به اعتصاب زده است





این عکس متعلق است به زمستان ۸۷- طرح جمع آوری گدایان از سطح شهر. به گفته شهروندان، با اجرای این طرح، سیمای شهر دگرگون شد.





طرح پیشگیری از آنفلونزای مرغی، این طرح که توسط نیروی انتظامی به اجرا درآمد مورد توجه متخصصان بیماری‌های اپیدمیک جهان قرار گرفت






تابستان ۸۷-مسابقات مقدماتی بازی‌های محلی مردم خونگرم یکی از روستاهای شمال






طرح آموزش کمکهای اولیه در مانور بسیج ۲۰ میلیونی- در این طرح چندین هزار شهروند میهن عزیزمان آموزش‌های لازم را در دوره‌ های فشرده توسط نیروی‌های مسلح فراگرفتند




بازی هفت سنگ- یکی از ابتکارات دولت برای آشنایی و تفاهم متقابل دولت و مردم با استفاده است تفریحات و بازی های سالم






غروب روز انتخابات-نماینده استکبار جهانی پس از خوردن یک مشت محکم در انتخابات



این عکس مربوط است به چند روز قبل از انتخابات- تجمع ملت قهرمان جهت دریافت یارانه‌های نقدی و سیب زمینی




طرح آزمایشی اعزام دختران و زنان بد حجاب به خدمت مقدس سربازی- به گزارش وزیر دفاع، موفقیت‌های این طرح چشمگیر بوده است. 






غریو شادی مردم در افتتاح باشکوه پل یادگار امام

۴ نظر:

  1. زنده باشی خیلی قشنگ حماقت این دولت و خونخواران رو توصیف کردی گلم الهی هر خونخواری به سزای عملشون برسند و خون امثال ندا رو جوابگو باشند . به امید آزادی ایران از دست اینهمه مردم فریب و غریب پرست.
    ادامه بده و هرگز خسته نشید .
    پاینده باشید ایرانهای میهن پرست واقعی که نه برای مقام وپول بلکه بدلیل داشتن عشق به وطن تلاش میکنید.
    کاش همه با هم یکصدا بشیم وبه ظلم وستم پایان دهیم .

    پاسخحذف
  2. ترانه ای برای ندای عزیز از دست رفته :
    http://www.rap-moon.com/dl2/6.09/Shahin%20Najafi%20-%20Neda.mp3
    اینوانتشار بده منکه هر بار گوش میدم گریه میکنم مت ندا رو به عنوان نمایند تمام شهیدان آزادی میدانیم


    زنده باشی و پاینده ابرانی سرافراز
    زنده باشی و پاینده ابرانی سرافراز
    زنده باشی و پاینده ابرانی سرافراز
    زنده باشی و پاینده ابرانی سرافراز
    زنده باشی و پاینده ابرانی سرافراز

    پاسخحذف
  3. ****ندا***** *** صبح بلند شد از خواب و تو آينه *** خودشو ديد که شده بود عينه*** يه جنازه که خيلي وقته مرده بود *** اون زندگي نکرد فقط زنده بود*** تلويزيون و روشن کرد و ديد *** خيابون پر از مردم بعيد*** *** که اين همه زن و مرد و پير و جوون *** ريختن بيرون و وقتش رسيده *** که شنيده بود حق گرفتنيه *** حق ميمونه ناحق که رفتنيه *** مادرش نهي ش کرد و گفت نرو *** اين همه که مردن يا تو بندن چي شد؟ *** کسي مياد بپرسه حالشونو *** کي جواب ميده و ميدونه دردشونو *** بخدا تکون نميخوره آب از آب *** حق چيه فقط اسمش اومده تو کتاب *** اما ندا ندايي از تو خيابونا *** ميشنيد که ميگفت ندا بيا *** امروز روز توي توي خيابون *** ميخوان عروسي بگيرن برات ندا جون *** که مسيح مرگ و بزايي باکره *** امير آباد خون مي خواد منتظره *** داماد گلولست و ميشينه تو تنت *** حجله آمادس واسه بردنت *** "خدا ببين حرمتت و شکستن *** مريم باکرت و به گلوله بستن *** ببين افتاديم گير يه مشت درنده *** ببين قيمت آدم اينجا چنده" *** تو با نيگات چي ميخواستي بگي ندا *** من خفه خون نميگيرم اين صدا *** جاريه توي کوچه پس کوچه هاي شهر *** از خون تو قرمز سنگ فرشا *** بخواب چشماتو رو هم بذار ندا *** ديگه ترسي نداري که چي ميشه فردا *** بخواب که اگه من و ما بيداريم *** اسم تو تکثير ميشه تو خيابونا *** دست از خونش بردارين بند نمياد *** اين خون هزار ساله که جاريه *** اين خون ندا نيست خون وطنه *** وطن غريب وطني که بي کفنه *** وطني که از توش من و فراري دادن *** آدمايي که حتي با خودشون بدن *** چه انتظاري که کسي مث ندا رو *** نکشنش و به گلوله نبندن *** من ولي اما اگر شايد *** ديگه نميگم فقط يه چيز بايد *** من حقم و ميخوام و صد تا مث ندا *** تو خيابونن همه يک صدا *** بکشيد مارو حق گرفتنيه *** حق مي مونه نا حقه که رفتنيه *** تا وقتي که کسي حقمون و نداده *** هر روز هر شب همين بساطه*** لینک دانلود -----http://www.rap-moon.com/dl2/6.09/Shahin%20Najafi%20-%20Neda.mp3

    پاسخحذف
  4. من خفه خون نميگيرم اين صدا *** جاريه توي کوچه پس کوچه هاي شهر
    *** اين خون هزار ساله که جاريه *** اين خون ندا نيست خون وطنه *** وطن غريب وطني که بي کفنه ***

    پاسخحذف