۱۳۸۷ مهر ۲۹, دوشنبه

چند راهنمایی از استاد شهبازی(مورخ)


استاد مورخ عبدالله شهبازی،
بعد نوشتن آخرین ردیه‌اش
تو که می خواهی یه بهایی ستیز حرفه ای بشی به نکات زیر توجه کن:
  1. همیشه با این جمله شروع کن که «من خودم دوستان بهایی زیادی دارم.» اینطوری بهتره
  2. خودتو در مورد حساسیتهای جامعه آپدیت کن، همشونو هم به بهایی‌ها حواله کن. مثلا وقتی دعواهای خیابانی تو جامعه زیاد میشه، بگو بابی ها دعوا رو شروع کردن. وقتی عراق به ایران حمله می‌کنه بگو بهایی‌ها صدام را تشویق کردند، وقتی نون کمیاب می‌شه بگو هژبر یزدانی در آن دست داره. وقتی فتخ رهبر ورم می‌کنه بگو بادش رو بهاییان از خارج وارد کردند و تقلبی هم بود. کلا کی‌به کیه
  3. یادت باشه که دروغ هرچه بزرگتر باشه تاثیرش بیشتره. مثلا وقتی کشور به مرز ورشکستی رسید یک دفعه اعلام کن که «دستهای مخفی بهاییها دارن کشور رو می‌گردونن.» 
  4. لازم نیست که نظر خودت را مستقیم بگی تا نیاز به سند و مدرک داشته باشی، همینطوری به صورت سوالی مطرح کن. مثلا در مناظره بگو:‌ نظرتان در مورد دست داشتن بهاییان در قتل منصور حلاج یا یک نفر دیگه چیه؟ یا در مورد نکته سوم، می‌تونی بپرسی: آیا دستان مخفی بهاییان در کار نیست؟ باید خلاقیت داشته باشی
  5. هرجا گیر کردی از فلسطین خرج کن، کودکان فلسطینی خوراک تبلیغاتی خوبی واسه بهایی ستیزی هست، فراموش نکن.
  6. لازم نیست در مورد کشوری که دین بهایی را بوجود آورد خودت را هر روز آپ دیت کنی. روسیه، انگلیس و صهیونیزم، مثل «لکن»‌، «ولکن» و «اما» هستند؛ یه وقت آدم اینو میگه یه وقت هم اون یکی رو.
  7. هیچوقت نگو بهایی ها جاسوسند؛ مردم بهت می خندند. عوضش بگو بهایی ها چند دسته‌اند، معرف ترین دسته‌بندیها برای اطلاع شما از این قرار است:‌روسای بهایی و بقیه که کورکورانه دنبال اونها می‌رن. هرچی هم بهت بگن آقاجان روسا در دیانت بهایی به وسیله همین پایینی‌ها انتخاب می‌شن و سال دیگه عوض می‌شن و این پائینی‌ها رئیس میشن، انگار نه انگار که می شنوی. بعد با یک پز روشنفکری بگو اون روسا جاسوسند وبقیه (که خودشان وقتی رئیس بودند یا می شوند) از ترس آنها جیکشان در نمی آید. اگرآدم حسودی هم مسخره ات کرد، به او بگو
    هرکونکند فهمی زین کلک خیال انگیز     نقشش به حرام ار خود صورتگر چین باشد.
    اگر این رو بلد نبودی، بگو «حسود هرگز نیاسود»، همین جواب کافیست. بعد برو خانه برای خودت اسپند دود کن.
  8. اگر چیزی به ذهنت رسید، اما دو دل هستی که بنویسی یا نه، حتما بنویسش. خودت را دست کم نگیر، به یاد داشته باش که حسین شریعتمداری با نوشتن رمان «فرهاد و مرجان» در صفحه پاورقی کیهان جایزه «بهترین منتقد دولت» را گرفت. خدا را چه دیدی، تو هم شاید برنده Darwin Award بشی.
  9. فراموش نکن که تو بلندگوی ۷۰ میلیون ایرانی هستی؛ هرچه می گویی، از قول هفتاد میلیون ایرانی بگو و بلندتر بگو. شلوغش کن و بدون توجه به جواب مخاطبین، هی حرف قبلی رو با جار و جنجال تکرار کن.
    تو می دانی که آهنگ حجازی         فروماند زبانگ طبل غازی(2)

    این تکنیک جای خالی منطق و تحلیل را بخوبی پر میکند. اصلا منطق و تحلیل بر گور پدرشان بخندند اگر بخواهند جای خودشان را به این خوبی پر کنند!
  10. روی کیبرد کامپیوترت دو کلید تعبیه شده که یاران دیرنند و همسفران راستین وادی بهایی ستیزی. نام یکی کپی و دیگری پیست است. یکی ممد حیاتشان است و دومی مفرح ذات. پس تو هم بکوش که در استفاده از این دو کلید نابغه دهر شوی و استاد قدر گردی و گوی سبقت از همگنان بربایی.
  11. از خودت ناامید نشو، بنویس و مطمئن باش تا نفت هست تو حقوقت سر جاشه.
-----------------------------------
(1)آنهایی که تو این کار خبره هستند، مانند استاد شهبازی، بهاییان را به لایه های تو در تو تقسیم می کنند. اگر به اندازه کافی تجربه نداری استفاده از این تکنیک پیشرفته به شما توصیه نمی شود؛ ممکن است سر خودت بلا بیاوری.
(2) با اندکی تغییر از باب هشتم گلستان سعدی نقل شد. اصل کلام سعدی این است:
خردمندی را که در زمره اجلاف سخن ببندد شگفت مدار که آواز بربط با غلبه دهل بر نیاید و بوی عنبر از گند سیر فرو ماند.
نمی داند که آهنگ حجازی   فرو ماند زبانگ طبل غازی

۲ نظر:

  1. جناب پژمان خان
    خیلی خوب بود

    پاسخحذف
  2. مثل این که آقا پژمان خیلی از دست بهایی ستیزان یا دشمنان بهاییت عصبانی هستند .

    جناب پژمان
    مگر حضرت عبدالبها نگفته اند که دشمن را دوست بدانید و اهرمن را ملایکه شمارید و خاینان را ملجا و پناه دهید پس چرا شما با بهایی ستیزان این گونه نیستید .

    اصلا دیگر ستیز چه معنایی دارد ؟
    همه دوست بهاییان هستند ( باید باشند )

    پاسخحذف