۱۳۸۷ مهر ۲۶, جمعه

استفاده از کاندوم برای مبارزه با بهاییت

یک عضو سازمان تبلیغ حوزه علمیه قم از راز توطئه بهاییان برای ازدیاد بیش حد جمعیت این فرقه ، که با پشتیبانی بی دریغ انگلیس و حمایت همه جانبه روسیه انجام می گیرد، پرده برداشت. حجت الاسلام نبوی اعلام کرد که در حالی که مسلمانان جهان به خواب خرگوشی رفته اند، اعضای این فرقه ضاله با کمک یک شرکت آمریکایی تولید کننده وایاگرا به شدت فعال شده، دست به تولید مثل خرگوشی زده‌اند(انتهای صفحه را ببینید) و تا این زمان دولت هیچ اقدامی در این زمینه بعمل نیاورده است.
این روحانی بلند پایه اعلام کرد که نفس این اقدام نشانه آن است که حملات غرب وارد فاز جدیدی شده است و اگر روحانیت، که همیشه حافظ بیضه اسلام بوده است، دست به کار نشود، تا ۹ ماه آینده مسلمانان ایران در اقلیت خواهند بود. ایشان از مردم همیشه در صحنه نیز دعوت کرد که دست به ضد حمله بزنند و چون همیشه روحانیت را در این مبارزه بی امان حمایت کنند.
این عضو شریف سازمان تبلیغات در جواب خبرنگار روزنامه اعتماد در مورد راهکارهایی که سازمان فوق به آنها اندیشیده است سخن گفت و ابراز عقیده کرد که این کار نیاز به صرف وقت و انرژی بسیار دارد و دولت باید از لحاظ لجیستیکی علما را در پشت جبهه تامین کند، چه که در خط مقدم این علما هستند که با جان نثاری بیرق اسلام را در طول تاریخ بر افراخته اند. وی افزود که دولت همچنین با در نظر گرفتن سیاست های اقتصادی درست می تواند از اثرات مخرب فعالیت دشمن بکاهد.
ایشان گفتند که دولت مثلا باید تحت عناوینی چون «ارایه خدمات بهداشتی به هموطنان بهایی» کاندومهای مرغوب که از یک لایه پلاستیک بنام میتاکروم می باشد را با سوبسید و یا حتی بصورت مجانی همراه با پیش بینی های لازم در اختیار اعضای ذکور فرقه بهاییت قرار دهد، و ایشان را ملزم نماید که در تمام طول شبانه روز در آن ملبس بمانند.
عکس از حجت الاسلام نبوی، استفاده همراه با ذکر نام ایشان و توجه به تاریخ مصرف بلامانع است

از طرفی دیگر دولت می تواند مانند ماه مبارک رمضان از ساعات کار ادارات بکاهد تا مردم امکان حضور در این جهاد اکبر را بیابند.
این کارشناس امور دینی همچنین کمبود شدید برق و قطع گاز را در فصلی که پیش رو داریم، از الطاف خفیه الهی برشمرد که می تواند در ازدیاد عدد مسلمین تاثیر خوبی داشته باشد. ایشان به خانواده ها توصیه کرد که قبل از خواب چند صفحه توضیح المسائل را با کمی ناز و عشوه در زیر گوش مردانشان بخوانند تا آمادگی فکری لازم پیدا شود.

۹ نظر:

  1. حجت الاسلام نبوی رانت خوار اقتصادی است و مدام دست به معامله های بزرگ می زند. سرش خوب توی حساب است.

    پاسخحذف
  2. یکی از بهترین طنزهایی که اخیراً خوانده ام

    پاسخحذف
  3. آخه چرا بعضی انسان ها برای منافع خودشان کار ها یی انجام می دن که با عقل جور در نمیاد؟

    پاسخحذف
  4. shayad behtar bashe khode nabavi estefade kone ta naslesh mongharez beshe

    پاسخحذف
  5. kheylı jaleb bood kolı khandıdam ba dooostan vaghean nemıdonam be moslemın e azız chı begam ke pıshvayaneshoon ınan na vaghean hal dad

    پاسخحذف
  6. واقعا" در این عصری که همه مردم در حال پیشرفت در علم و تکنولوژی و....هستند آیا عقل هر بشری چنین حرفهای فرومایه ای را می تواند قبول کند؟
    بیایید به اتفاق همدیگر وقت و زمان خود را برای ترقی ایران و ایرانیان مثل یک ایرانی واقعی صرف کنیم.

    پاسخحذف
  7. درود بر نسل جديد
    آقا پزمان از اينكه مي بينم كه چشمان بازي داري و وقايع حوزه علميه رو زير نظر داري بهت قبطه مي خورم البته اين آخوند عالي رتبه يكم دير متوجه اين كاندومها شد اين كاندومها 160 سال پيش وارد ايران شد وجناب اقدس و بهاءا.. و شوقي افندي هم تا پدر حضرتعالي و خودتان با اين كاندوها بوجود آمديد . لذا در ايران گچ سوسك كش را براي از بين بردن اين نسل جديدا ما استفاده مي كنيم اين مسئله هم جديد نيست از 160 سال پيش بعد از ظهور آن مغز مريض استفاده مي شد.

    پاسخحذف
  8. برذات بذ لعنت

    پاسخحذف